Digitalni marketing
Šta je digitalni marketing?
Digitalni marketing najjednostavnije možemo opisati kao skup promotivnih aktivnosti koje se sprovode putem interneta sa ciljem promocije i prodaje proizvoda ili usluga. Obuhvata kanale poput sajtova, aplikacija, mobilnih uređaja, društvenih mreža i internet pretraživača.
Ovaj vid marketinga omogućava brendovima da povećaju svoju prisutnost na internetu i da se povežu sa potencijalnim kupcima. Takođe, doprinosi boljoj komunikaciji i omogućava dobijanje dragocenog feedback-a od postojećih korisnika.
Zašto je digitalni marketing neophodan za poslovanje?
U današnje vreme, nepostojanje na internetu gotovo znači da vaš biznis ne postoji. Čak i ako smatrate da vam agencija za digitalni marketing nije potrebna jer već imate razvijen biznis i klijenti dolaze do vas na preporuku, vreme je da razmislite još jednom.
Uz jake digitalne kampanje svest o vašem brendu raste i možete dopreti do potpuno novih demografskih grupa koje ranije nisu mogle otkriti vaš biznis.
Osim toga, put do kupca se skraćuje jer im se zahvaljujući vešto osmišljenim digitalnim marketinškim sadržajima ponude prikazuju u pravo vreme, na pravom mestu.
Ne smemo zaboraviti ni činjenicu da se putem kanala digitalnog marketinga može i učvrstiti odnos sa postojećim klijentima. Naš tim će pametnim kampanjama i personalizovanim ponudama za vaše klijente podstaći kod njih osećaj poznatog i pouzdanog, što će ih navesti na ostvarivanje dugoročne saradnje ili povećanje obima kupljenih usluga/proizvoda od vas.
Značaj izrade marketinškog plana
Svaka uspešna kampanja započinje strateškim planiranjem. Marketinški plan predstavlja temelj svake ozbiljne digitalne strategije jer osigurava jasno postavljene ciljeve, preciznost u koracima i merljive rezultate.
Bez plana, kampanje se oslanjaju na pretpostavke i nadu, a sa planom na osnovane činjenice i proverljive podatke.
U sklopu našeg procesa, prvo analiziramo trenutno stanje vašeg brenda i konkurenciju, uzimajući u obzir trendove na tržištu. Potom postavljamo SMART ciljeve, biramo prave kanale komunikacije i definišemo poruke koje želimo da prenesemo.
Sve to, uz pažljivo planiranje budžeta i vremena plasiranja kampanja, kako biste iz svakog uloženog dinara izvukli maksimalan povraćaj novca.
Google Ads, PPC & Meta Ads oglašavanje
Plaćeno oglašavanje putem Google i Meta platformi najbrži je i najefikasniji način da se publika precizno targetira i tada vaše kampanje ostvaruju trenutne rezultate jer se ponuda prikazuje tačno onima koji je traže. Uz ispravno podešene PPC kampanje ostvarujemo visok povraćaj vaših investicija i vidljivost koja se ne oslanja samo na dugoročnu SEO strategiju.
Influencer marketing
Saradnja sa pažljivo odabranim influenserima omogućava da se vaš brend predstavi kroz autentične preporuke onima koji im veruju. Umesto klasične reklame, korisnici dobijaju sadržaj koji izgleda kao iskrena preporuka, što značajno povećava poverenje kupaca i dovodi vam buduće klijente.
Video marketing
Video je već dugo najpoželjniji format sadržaja na internetu – informativan je, emotivan i direktan. Profesionalno osmišljeni video materijali će podići svest o vašem brendu, zadržati pažnju publike i stimulisati akciju na način koji statičan sadržaj retko može postići.
Growth hacking
Growth hacking je marketinška poddisciplina zasnovana na eksperimentisanju, brzim iteracijama i podacima, sa ciljem da se postigne što brži rast baze korisnika, angažman ili prihod i sve to uz minimalna ulaganja.
Za razliku od tradicionalnih kampanja koje troše velike budžete, growth hacking se zasniva na upotrebi automatizovanih alata, viralnih mehanizama i kreativnih strategija.
Naš cilj su skalabilni i merljivi rezultati, uz brz i stabilan razvoj biznisa svakog klijenta. Postižemo ih kroz neprekidno testiranje, upotrebu korisnih alata za growth hacking i prilagođavanje taktika. Pratimo stope konverzija, menjamo i oblikujemo kampanje na licu mesta, kako bismo bili sigurni da je svaki vaš dinar pametno potrošen.